Tuesday, February 10, 2009

selamat membaca


Ini merupakan kali pertama aku mempunyai blog sendiri...ini pun atas suruhan pensyarah subjek Pengurusan Bimbingan dan Kaunseling iaitu En. Aziz Yatim..Pada mulanya aku tidak mengetahui apa itu blog dan masih kabur dengan perkara ini. Namun setelah didedahkan oleh pensyarah kami barulah aku tahu...aku bersetuju dengan penggunaan blog ini...melalui blog, kita semua dapat berkongsi maklumat dan idea tentang sesuatu perkara terutamanya yang berkaitan dengan kaunseling....Oleh itu aku akan cuba menggunakan dan memanfaatkan blog ini untuk berkongsi ilmu yang diperolehi dengan semua yang ada di luar sana..sekian....selamat membaca.

1 comment:

  1. Bagus...bagus...bagus...nanti datanglah melawat blog cikgu dan ajak kekawan sekali ok?
    bye!...assalamualaikum....

    ReplyDelete